Geometria 3D dla projektantów gier wideo (studia niestacjonarne)

Wykład z geometrii prowadzony jest w sposób zdalny i asynchroniczny. Nagrane wykłady, slajdy i inne pomocnicze materiały dostępne są w kursie na witrynie Pegaz.

W harmonogramie zajęć dostępnym na Google Sheets zarezerwowany jest czas na indywidualne odsłuchiwanie wykładów. Proszę więc pilnie uczyć się przez cały semestr, bo zostawianie wszystkiego na styczeń źle się kończy.

Po dodatkowe wyjaśnienia dotyczące przerabianych zagadnień zapraszam na konsultacje (link do MS Teams i godziny podane są na mojej stronie w USOSwebie).

Egzamin (w formie stacjonarnej, nie zdalnej!) jest zaplanowany na niedzielę 15 lutego 2026 r. o 14:00 w sali A-1-03. Obejmuje wszystkie zagadnienia poruszane na wykładzie i ćwiczeniach. Ma formę pisemnego testu zawierającego zarówno zadania zamknięte (z odpowiedziami do wyboru) jak i otwarte (gdzie trzeba coś obliczyć).

Na egzamin można przynieść ściągawkę, czyli kartkę A4 ze wzorami i innymi wybranymi przez Was informacjami z wykładu i ćwiczeń. Można również przynieść kalkulator. Przy układaniu zadań staram się, aby niezbędne obliczenia nie były trudniejsze niż „trzy przez pierwiastek z dwóch pomnożone przez minus dwa pierwiastki z dwóch”, ale nie zawsze jest to możliwe.